create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, June 24, 2010

berakhir sudah...

hari nie merupakan hari last untuk aku tdo di hostel unikl-bmi.. segala telah berakhir... aku telah menamatkan sesi pengajian aku disini dan aku juga telah melaksakan hajat aku untuk menyemadikan piala pusingan bola tampar (w) di sini.. segala telah aku laksanakan dengan sebaik mungkin.
terima kasih kepada sir razak yang telah banyak memberi tuntuk ajar dan nasihat untuk aku memperbaiki setiap kelemahan aku dalam permainan bola tampar nie... kepada manager yang sentiasa bersama dengan anak buah nye... kepada pasukan bola tampar (W) unikl-bmi yang bersusah payah untuk save kan bola untuk setiap game... kepada semua penyokong yang setia bersama kami yang untuk kami akhiri perjuangan ini dengan baik...
alhamdulillah kami telah menyumbangkan 1 pingat emas kepada bmi.. semoga emas yang kami sumbangkan ini akan membantu campus kami untuk mencapai bintang yang kelima...
terima kasih kepada semua satff dan student unikl-bmi yang telah banyak membantu untuk aku berjaya hingga ketahap ini...
aku sayang unikl-bmi

No comments:

Post a Comment