create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, June 16, 2010

buat teman yang aku rindui....

seglanya bermula pd perkenalan pertama masa sama2 menjejjejak kan kaki ke sekolah... bertegur sape... bertanya kan nama.. salam dihulur tnda persahabatan.. semakin hari semakin rapat.. setiap ape yg dirasa di kongsi bersama.. sakit... senyum.. tawa.. suka dan duka sentia di kongsi... rasa tak puas hati akan sentiasa diluah kan bg elak kan bermasam muka terlalu lama...
naamun... hari ini aaku rindu kan kawan ku, sahabat ku, kakak ku yang hilang entah kemana.. puas aku mencari silap ku... tapi entah dimana... teman.. berilah aku kesempatan untuk aku memohon maaf pada mu... di kala aku masih berpijak di bumi yang serba indah ini... teman.. aku mohom maaf di atas segala kekusutan... yang telah aku lakukan.. maaf kan aku andai nye segala nye bermula dari aku...
teman.. aku akan sentiasa ada untuk mu selagui engkau memerlukan aku... engkau akan sentiasa jd sahabat ku yang paling akrab pernah aku ade.. telah banyak benda yang aku simpan untuk aku ceritakan pada mu.. terlalu lama untukk aku simpan segala cerita yang aku ada... sudah lama kita tidak berkongsi cerita... tidak keluar bersama...
segala nya manis aku rasakn...
buat teman yang telah lama menghilang.... aku terlalu rindukan kamu..

No comments:

Post a Comment