create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, April 7, 2011

I LOVE VOLLEYBALL!!!!!

teringat la pulak time2 blaja dulu.. men volleyball utk universiti... :) ... bestnya time 2... waaa.. klu la masa leh diundur blk, mmg nk men volleyball sentiasa la...

saya men volleyball utk BMI, start dari tahun pertama lg... masa 2, thn 2007... mmg best la.. coz time 2 1st time volleyball BMI dpt no 1.. n BMI juara keseluruhan UNIKL .... cayalah!!~~~

sebelum CARNIVAL SPORT, tiap2 ptg kami akan trn berlatih utk memastikan kami juara.. alhamdulillah rezeki memihak kepada kami.. :) ..
thn 2009, kami main kat MIMET .... kat LUMUT, PERAK...

ini la rakan seperjuangan saya bersama coach kesayangan kami...
dari belakang kiri: kak yati, ila, mek na, sir razak, kira, leeya, shida, n indera
dari depan kiri: faezah, yana, iza n qhai




ini lepas game... g cari makan.. sebab xmkn pagi.. uhuhuhu..
minum glukos je... waaaahahahha... tp happyla sebab menang dlm perlawanan.. tp xigt la pulak lawan ngan Unikl mana... huhuhuhu

aksi kami bila bersama.. mcm kanak2 rebina.. hehehe.. korg memang best!!~~ miss u laaaa


ini sebelum perlawanan akhir.. berdebar2 nk lawan...



time berkumpul kt padang utk keputusan akhr JUARA KESELURUHAN... BMI la yg jadi JUARA KESELURUHAN... :)

saat kemenangan kami bersama2 BUMBLE BEE...



yeeehhaaaa!!~~~ kami juara... :)



walau apa pun terjadi, saya rasa bertuah sgt2 sebab dpt masuk pasukan volleyball UNIKL-BMI.... n rasa bertuah sebab dpt kenal kawan2 yg BEST!!!!... apa2 pun korg semua tetap di hati saya... xkira kat mana sy, n siapa saya, korg kawan saya slama2nya.... :)



I LOVE VOLLEYBALL!!!!!

3 comments:

  1. Jom join Hanif Blog Bloglist
    Hanif blog bloglist
    Salam kenal….dan I follow sekali
    Tolong komen setelah letakkan bloglist…Thanks

    Letakkan Hanif Blog ( http://hanifidrus.blogspot.com) di bloglist anda.
    Setiap hari saya akan merayau 10 blog di bloglist saya malah akan di ping ke Ping.busuk.
    Entri anda juga akan dilink ke bloglist

    ReplyDelete
  2. Salam kenal….dan I follow sekali
    Tolong komen setelah letakkan bloglist…Thanks

    ReplyDelete
  3. Salam Excellent, kasih info nie.....thanks. http://kampus-pengusaha.com/?page_id=2

    ReplyDelete