create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday, January 13, 2010

Hari yang memenatkan....

penat tol aku.... dari petang smalam aku trainning smpai lah mlm. petang aku maen ngan dak2 team volley kat bmi.. seronok memang seronok maen ngan dorang. lepas maen ngan dorang, mcm biasa tugasan aku amik k.wani kt segambut komuter station. lepas anto die balik aku terus g putrajaya lak untuk trainning ngan team baru aku.. best memang best tp betul2 memenat kan.. aku rasa sebb aku g trainning dengan xmkn paper kot. stakat dengan chees burger mmg xmenghilangkan rs pedih perut lah... last aku mkn semalam kol 11 pg.. then aku mkn blk kol 845mlm... mau nye xpedih perut aku... separuh mati aku dlam court mlm td. mlm nie ader g trainning ganti utk mlm kamis... so mlm nie aku terpaksa tinggal kn buah hati aku dengan frogye lagi.... but really miss u lappy... hahahaha... mlm nie sebelum g maen aku kene mkn dulu... klu tak serve pun xlepas.. xpenah2 aku serve xlepas.. merepek tol aku maen mlm tdi...

2 comments:

  1. main-main gak tpi yg pnting ksihatan 2 pnting jgak jgn lpe..jge....

    ReplyDelete
  2. insya-allah akn aku jg kesihatan untuk sume org2 yang di sayang

    ReplyDelete