create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, January 12, 2010

trip to jelebu

sabtu 9/01/10...
trip to jelebu.. memang best.. sbb dpt mkn buah free.. hahahaha dah lama aku xbuat keje tue.. mcm mn nak wt time musim buah je aku kt kolej g.. mn nk sempat mkn buah.. balik kg jek buah dah abis dah.. tpi yg frust nye aku xleh mkn buah durian.. nk beli yg kt tepi jln tkut lk busuk ke ape ke... jenuh lak nk tukar balik... benda yg paling best bila aku smpai sn.. kepala aku terhantuk kt palang pintu umah... bengong aku jd nye... mau tak bengong kuat tue... 3 hari gak la bru hilang sakit.. hahahaha... but walau apa pun yang berlakukt sana, insya-allah ader rezeki panjang umur aku smpai g lah kat sana... suasana kampung yang memang best... yang joint hari tue amy, nad, angah n alang, n aku as driver... nnt nk g lagi bleh x? hahahahah

ahad 10/01/10
dengan skt kepala yg xilang lagi, pepai bute aku dah g maen futsal lak. untuk blok abg aku tue. joint jje lah ngan ummi hakim... hahahaha. maen ngan org tue.. bukan ape pun, aci sepak je bola tue... hahahaha asal masuk gol sudah... keputusannye.. team aku dpt no 2... dapat medal n duit rm14... hahahaha klaka tol la... next game, nk tumpukan utk volleyball lak. bulan 2 ader tournament yg confirm close putrajaya... best2... harap2 dapat menang.. hhuhuhuhuhuhu my best team..

2 comments:

  1. best ker..best sbb terhantuk dkt palang ker...hehehe...blh jer klu nk dtg lgi dkt...sner...dialu-alukn sjer...klu sdi.??

    ReplyDelete
  2. mmg best... nnt nk g lagi time musim buah... harap2 durian kt blakang rumah tue berbuah la... dapat mkn durian free

    ReplyDelete