create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, March 25, 2010

hati xtentu arah bila....

hati xtentu arah bila.....
dah nak abis study nie... tapi xpham ape yang diajar.. jenuh nak fahamkan.. xlama g dah nak final.. mcm mn la aku nk jawab soalan final nnt.. aku betul2 risau...

hati xtentu arah bila....
final projek xjalan.. ape nk jdi ngan projek tu pun aku xtau.. nak wt hardware lagi.. nak wat program g... nek pening palo aku

hati xtentu arah bila....
hati merindui orang yang disayang... fikiran hanya ingat die saje.. xde ape yang difikirkan melainkan die.. xder sape yang disayangi melainkan die... amu amt merindui die....

hati xtentu arah bila.....
dah lama aku xmaen volley... dah lama beno aku xmaen nie.. harap2 hujung minggu nie aku dapat maen dengan baek...

No comments:

Post a Comment