create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, March 25, 2010

kenangan masa pektikel kt TNBD cwgn kecil Machang

time nie last day punch card... kol 330 aku dah cabut dah.. mcm2 alasan aku bagi kat forman tue untuk aku balik awal.. patutu nye kene balik kol 5, oleh kerana fomen aku tue bek hati dapat la aku balik awal. yang best nye time tue, balik berjemput tue.. nak tau sape yg jmput biarlah ia mnjdi kenangan... hahahaha... mlm nye nek bus same ngan die huahuahua... time 2 baek g.. tapi sekarang tidak lagi...


dak 2 org nie la yg slalu kacau aku time keje.. pape hal ade je nk cite ngan aku.. nak mengadu la konon.. yang baju putih tue nm die mcna.. die la dak yang paling kepoh skali.. tpi yang best nye time first die datang reigster kt office tue, bleh lak die nek tdo kat surau office.. nek hangin gak la aku.. maklum la, time tue aku masuk awal seminggu je.. tue yang hangin sket tue.. senior la katakan.. yang bajet ayu tue plak, adah.. die nie student degree uniten.. bapak die keje kt tnbd tanah merah.. tue yang senang je die nk training kt tnb... die lg la... die masuk 2 minggu sebelum aku abis.. sempat gak la bermesra2 ngan die... huhuhu


No comments:

Post a Comment